Mechanizmy filtrowania treści Google i Facebook
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego na Facebooku wyświetlają Ci się reklamy produktów, które akurat Cię interesują? ...
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego na Facebooku wyświetlają Ci się reklamy produktów, które akurat Cię interesują? ...
Spontaniczność i niewchodzenie w schematy mają swoją wartość w codziennym życiu. Są jednak takie sfery, w których p...
Spoiler alert: tak. Coś trzeba nacisnąć, coś ustawić, żeby wywołać pożądane zachowanie, czyli User Interface w najc...
Decyzja o zmianie logo nie należy do prostych decyzji. Wiąże się z poniesieniem znacznych kosztów, a przede wszystk...
Jak co roku zapraszam do zapoznania z listą najciekawszych nowych w trendów, które moim zdaniem mają wielka szansę ...
Pojawiło się wiele nowych rzeczy, które jak się okazało mają już kilka lat. Było wiele kampanii, które zapierały de...