Copywriting
copywriting
Trudno sobie wyobrazić stronę internetową bez żadnego tekstu. Nawet jeśli podstawą naszej pracy jest na przykład tworzenie obrazów, rzeźb czy instalacji, nie można sobie pozwolić na pominięcie tak istotnego elementu jak opisy. Właściwie dobrane budują nasz wizerunek w Internecie równie mocno, co wytwarzane przez nas produkty.
Copywriting powinien odzwierciedlać filozofię Twojej pracy. Indywidualne i kreatywne podejście do content marketingu może dodać wartości Twojemu biznesowi i skraść sympatię odbiorców. Nie ma jednej recepty na dobry tekst. Może Ci zależeć na długim, wnikliwym i rozbudowanym opisie lub wręcz odwrotnie – na zwięzłej i trafiającej w sedno treści.
Treść oferty
siła słowa
Słowa napisane prosto z serca to jednak nie wszystko. Porywom weny powinna towarzyszyć poprawna gramatyka i konstrukcja. W dużej mierze właśnie od takich szczegółów zależy, czy będziemy odbierani jako profesjonaliści. Dokładność jest również wyrazem szacunku dla użytkowników odwiedzających naszą witrynę.