Social media

social media tło
oferta

social media

Wbrew pozorom prowadzenie profili w mediach społecznościowych wcale nie jest prostym zajęciem. Zyskanie kolejnych klientów i utrzymanie z nimi zażyłych relacji wymaga skrupulatności, konsekwencji w działaniu oraz spójności dodawanych treści. Na pewno jesteś bardzo zaabsorbowany swoją pracą i nie zawsze masz czas na aktywne działanie w wirtualnej rzeczywistości. Wówczas warto pomyśleć o osobie, która weźmie odpowiedzialność za budowanie interakcji między Tobą a użytkownikami. Na spokojnie realizujesz kolejne projekty, a w tym samym czasie Twoja praca otrzymuje nowe, wirtualne życie.

Treść oferty

pokaż się innym

Wymiana doświadczeń oraz wrażeń odbiorców nigdy nie była tak prosta. Możliwość komentowania i otwartej dyskusji na temat Twoich usług bądź produktów daje Ci wgląd w ocenę użytkowników. Oczywiście każdy chciałby spotykać się z samymi pozytywnymi opiniami. Pochwały dodają skrzydeł. Jednak zdecydowanie większym wyzwaniem od przyjmowania komplementów jest akceptowanie słów krytyki oraz ich umiejętne wykorzystanie. Celne uwagi mogą być dla Ciebie wskazówką, jak udoskonalić swoją ofertę/wizerunek oraz jakich błędów unikać w przyszłości.

W przestrzeni social media Twój biznes nabiera mniej „oficjalnego” charakteru, może być pokazany z innej, nieoczywistej perspektywy. Opowieści „od kuchni”, ciekawostki towarzyszące codziennej pracy czy przekazanie specjalistycznej wiedzy w formie postów na Facebooku lub Instagramie niszczą szklaną gablotę, jaka dzieli Ciebie i odbiorcę.