O realizacji

logo Logofolio 2024 – portfolio naszych realizacji tło

Logofolio 2024

W 2024 roku stworzyliśmy kolejne ciekawe logo dla firm i projektów. Z przyjemnością prezentujemy 8 nowych logotypów, które mieliśmy szanse stworzyć. 7 z nich to efekt skutecznej współpracy z naszymi klientami, dogłębnego zrozumienia ich potrzeb oraz zaangażowania w budowanie unikalnej tożsamości marki.

Pierwszy znak, jaki zaprezentowaliśmy to logo pełne ciepła zrealizowane dla firmy Daj się osłonić. Jest ono harmonijne i spójne, a także zapadające w pamięć dzięki widocznemu dynamicznemu akcentowi. Sprawia, że klient czuje ufność i miłe zaproszenie do kontaktu.

Druga realizacja, którą przedstawiamy to znak Olsztyńskiego Klastra Energii, który jest ściśle związany z bezpieczeństwem energetycznym, pobudzania innowacyjności i poprawy stanu środowiska naturalnego. Nawiązanie do połączonych puzzli odzwierciedla strukturę klastra, na którą składają się różne podmioty.

Trzecie logo to znak hurtowni budowlanej Jaro. W takiej branży łatwo o przytłoczenie identyfikacji wizualnej ciężkimi barwami. Dlatego hurtownię budowlaną Jaro wyróżnia stonowanie, prosta geometria odzwierciedlająca dbałość o jakość i precyzję oraz intrygujący akcent.

Kolejna realizacja to znak podcastu o nazwie ,,Fotele”. Projekt ten stanowił spore wyzwanie graficzne. Niełatwo było stworzyć takie logo, które nie kojarzyłoby się od razu z przemysłem meblarskim. Udało nam się w prosty sposób przekazać kluczowe wartości przekazywane w podcaście – wsparcie, swobodę, autentyczność.

Następnie widzimy Morsy Mława – wesołe logo z intrygującym fontem i nierzucającymi się w pierwszym momencie w oczy ludzkimi postaciami. Połączenie prostoty z niekonwencjonalnością poskutkowało wyjątkowym efektem skupiającym wzrok odbiorcy.

Kolejna firma, dla której zrealizowaliśmy identyfikację wizualną to Redbee - zajmująca się technologiami. Stworzenie dla niej znaku było niczym objawienie. Nasza graficzka bardzo szybko wpadła na nieszablonowy pomysł przedstawienia pszczoły, która nie kojarzy się z miodem i kwietną łąką. Nietypowe w tym znaku jest również to, że choć nazwa marki by to sugerowała, logo nie posługuje się kolorem czerwonym.

Trychologia Łukiewska to specjalistyczna marka osobista. Uznaliśmy, że ta działka przestrzeni medycznej powinna cechować się lekkością. Dzięki minimalistycznej grafice, nadaniu ruchu lekkiej kresce i kolorystycznemu nawiązaniu do nauki otrzymaliśmy logo balansujące wizerunkowo pomiędzy różnymi dziedzinami, dobrze oddające interdyscyplinarność trychologii.

Ósme logo to znak Solveit. Nasz symbol graficzny niedawno przeszedł drobny lifting, dzięki któremu lepiej oddaje nasz charakter. Przede wszystkim firmowa strzałka Solveit mierzy wysoko, co odzwierciedla wysoko zawieszoną przez nas poprzeczkę. Podejmujemy się dużych i wymagających projektów. Nasza strzałka wskazuje także ruch do przodu, ku rozwojowi.

Nasze projekty obejmowały różnorodne branże, co pobudzało naszą kreatywność. Dziękujemy za zaufanie wszystkim naszym klientom. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania projektowe w 2025 roku!

Prezentacja realizacji

logo Logofolio 2024