Rebranding
rebranding
Z ulubionymi ubraniami czasami trudno się rozstać. To nic, że w połowie rzeczy nie chodziłeś od lat. „Zobaczysz, jeszcze założysz tę bluzkę” – mówi serce. „Wyrzuć ją, zwolni się miejsce w szafie” – podpowiada rozum. Czasami warto porzucić sentymenty i zabrać się za porządki w swojej garderobie. Może właśnie nadszedł dobry moment na odświeżenie Twojej marki?
Treść oferty
czas na zmianę
Czy przeglądając swoje zdjęcia sprzed lat zapytałeś sam siebie „jak mogłem tak się ubierać?” Identyfikacja wizualna tak samo jak styl przechodzi różne etapy i wraz z doświadczeniem oraz rozwojem firmy, ewoluuje w różne strony. Nie trzeba zmieniać wszystkiego. Wystarczy zastanowić się, które elementy Twojego wizerunku wymagają odświeżenia i dopasowania do aktualnego charakteru oraz celów marki.